Pages

Столичен общински съвет

ГЕРБ ПРИЛАГА ЧАЛЪМИ, А НЕ ЗАКОНА, ПРИ УПРАВЛЕНИЕТО НА СОФИЯ

Публикувано на 2008-11-28 11:09:53 от Кирил Арсов

Много са интересни похватите, с които ГЕРБ управлява София.
Той има абсолютно мнозинство в СОС и е в състояние да прокара всяко управленско решение, при стриктно спазване на закона, но това, кой знае защо, не ги удовлетворява. Постоянно търсят начини за заобикаляне на законовите норми и за надхвърляне на правомощията, дадени на кмета от него. Това е породено от желанието им да играят национална роля в политиката, ползвайки СОС. Законът не е отредил такава роля на общинските съвети и поради това се налага чрез нестандартни подходи да се заобикалят неговите разпоредби. Някои от тези подходи са груби и безочливи, но други са префинени и кадифени, или както сме свикнали да ги наричаме "чалъми". На вчерашната сесия на СОС бяха приложени няколко такива чалъма.

Първият чалъм
, както всеки би се досетил, беше приложен за постигане на PR цели. Трябваше да се създадат условия, при които Борисов да произнесе оправдателна реч по повод гафовете му с Възродителния процес и с джамията в София, но как да стане това? Възродителният процес не е тема от компетенциите на СОС, а точка в дневния ред за джамия няма. Ситуацията става сложна. Бойко Борисов има нужда от говорене по тази тема, а няма повод да започне. Какво да се прави?
Намират изход в сътрудничеството с Волен Сидеров. Съветниците от Атака пишат една декларация по повод намеренията на кмета да строи джамия в София. Те никога до сега не са писали декларации, защото знаят, че нямат право да ги четат на сесиите по една единствена причина. Правилникът разрешава декларации да четат само политическите групи, а Атака не е призната за такава. Сега обаче написаха и даже я прочетоха. Председателят на СОС, съветник от СОС, им разреши да я прочетат. Наруши съзнателно правилника, но договорките са си договорки, разреши на несъществуваща политическа група да прочете декларация. Понесе критики от опозицията, но изпълни PR поръчението. Даде повод на Борисов да започне едни речи за мюсюлманството, за джамиите, за политиката на ГЕРБ по Възродителния процес. Загуби маса време на всички, за да се оправдава по повод на многото си гафове по тези теми. По едно време се усети, че прекалява и излезе извън залата. Там даде просторни и напоителни интервюта как обичал турците, но не обичал Доган, как обичал мюсюлманите, но не обичал джамиите и няма да ги строи без допитване до софиянци...

Вторият чалъм,
който беше приложен вчера, беше в зоната на финансите. Уникален чалъм! С един куршум се отстреляха три заека. Реши се да се направи скрито финансиране от бюджета на търговското дружество "Електротранспорт", чрез насилствено изкупуване на поземления му имот, намиращ се на бул. "Цар Борис ІІІ", по цени, определени от СОС. Така се заобикаля законовата забрана за финансиране на търговски дружества от бюджета. Харчат се бюджетни пари за имот, с което без да работиш, подобряваш процента на изпълнение на годишния бюджет. Можеш даже и да се похвалиш, че си добър кмет, нищо че с парите за ремонт на улиците си купил нещо, което и до сега си е било твое. Ще пострада само градският транспорт, защото вместо пазарните 50 млн. лева, ще получи данъчните, около 20 млн. Няма да може да си купи планираните тролеи и софиянци ще продължат да се друсат в старите.

Третият чалъм,
приложен вчера, отново засяга транспорта, но и предпазва кмета от предизборни гафове. Договорът за модернизация на 18 трамвая, сключен с една чешка фирма, е пред провал, но за това не трябва да разбере избирателят. Този договор се сключи през 2006 г. от кмета Борисов, под давлението на Велизар Стоилов и с моралната подкрепа на някои десни и леви съветници. Още тогава беше ясно, че чешката фирма е неспособна да извърши тази модернизация, но договорът беше сключен. До ден днешен нямаме готов трамвай. Трябва да се разтрогне договорът, но.... Кметът Борисов и някои хора от ГЕРБ не позволяват. Ще излязат много кирливи ризи, а и е почти сигурно, че този договор ще влезе в полезрението на прокуратурата и ДАНС. С голям натиск върху съветниците от ГЕРБ, те гласуваха едно решение, с което се продължава договорът до декември 2009 г. Тогава, чак шест месеца след парламентарните избори, ще стане ясно, че ДАНС има работа по случая. Ще стане ясно това, което е ясно днес, но моментът е неподходящ. Какво би се случило, ако се започнат следствени действия по договора няколко месеца преди изборите? Хората ще получат още едно доказателство за некадърното и крадливо управление на София в транспортната област. Ето защо-чалъм му е майката! Сега да мълчим, а след нас-да се оправят.

За съжаление, борбата с този тип управление се води трудно когато няма гражданско общество, и когато журналистите се държат така, сякаш са купени.

Архив: Страници: [1] [2] [3]

Коментари: 52

 
52
blag009
Но...
2008-12-07 16:29:05
Но драга Паола, все едно е да кажете :"Вие г-н Блаже СТЕ виновен че допуснахе 34 г. бай Тошо на власт! Вие сте виновен, че не сте УЧАСТВАЛИ със шмайзер , с пушка в ръце против диктатора Живков! Вие сте виновен за смърта на близо 50 000 души жертва на комунизма в България, над 200 000 интернирани! Но чекай гълабче , ТИ си виновен и за ония БЛИЗО 45 млн. души убити от комунизма в Русия, Китай и т.н. соц.страни! Нещо скъпа Паола ,НЕ станали вината ми АБСУРДНА?" Но да Ви питам по нататък, ЗАЩО мислите се създаде ЕС? Защо такива непримирими врагове като германци и французи, още гали,франки , алемани и т.н., племена и държави които в разстояние на ХИЛЯДОЛЕТИЯ , са дали жертви в разни войни, поне минимум 50 млн.души? Е, къде Вие виждате философията на ЕС ? Така че прав е Вашият вожд г-н Борисов, за БЪЛГАРСКИЯТ И БАЛКАНСКИ ЧИП! За мен Киряк Стефчов, е ПЪРВИЯТ литературен герой с ЕВРОПЕЙСКА ФИЛОСОФИЯ! Ако той е наистина един долен предател, как мислите НЯМАШЕ ли да МУ е по-лесно да остане, да разбере КОЗИНИТЕ на султанските врагови и да ги ПРЕДАДЕ! Господи Паола, ДОКОГАТО един ЧОВЕК си казва открито, че не е съгласен с теб, и ДОКОГАТО ти не го УВАЖИШ като човек с различен начин на мислене, а не го вземеш ВЕДНАГА на герез ... МНОООГОООО има да си мечтаеме за един ЕВРОПЕЙСКИ диалог на политическата сцена. Иначе, гарантилам ти, че над 90 % от НАРОДОНАСЕЛЕНИЕТО мисли като мен...вкючително и ОНИЯ близо един млн. членове на БКП преди десети ноември!!! Така че скъпа Паола, "Или си сменяваме ЧИПА и философията за "другарчето" от среща, или НИЩО добро не ни чака"!!!Кибик Блаже
51
Паола Недялкова
До Блаже
2008-12-06 00:12:54
Драги ми Блаже!Можеш да си интерпретираш както си искаш изказването на Киряк Стефчов,но за мен той е долен предател.
50
blag009
Бъди разумна Паола
2008-12-04 13:15:46
Бъди разумна Паола, нито едно от следните качества :" предателите, блюдолизците и чуждопоклонниците" които преписваш на Киряк Стефчова не притежава ! Но виж коментара на г-н Арсов, той ти подсказва какво имам в предвид! Кибик Блаже ПП.Г-н Арсов гарантирам Ви, добър човек съм. Обичам хората покрай мен да са усмихнати, поне в това им помагам ... да се усмихват!
49
Паола Недялкова
До г-н Арсов
2008-12-04 10:07:45
Г-н Арсов,докога ще ни мъчите?Направете най-накрая сайта on line,за да може директно да се влиза в дискусия.
48
Кирил Арсов
за Киряк Стефчов и Блаже
2008-12-04 09:04:03
Досещам се защо Блаже цени киряка, който заявил пред всички, че щом се говори против султана ще напусне. Блаже цени това, че го е направил открито, а не зад гърба им и после не е отишъл да ги предаде. Казал е честно да не разчитат на него в борбата. Блаже говори открито, но трябва и да поработи за доброто на хората, а не само да критикува. Като го приемем в НДСв, ще се оправи
47
Паола Недялкова
До blag009
2008-12-03 22:40:27
Драги ми Блаже,ако си поклонник на Киряк Стефчов,питам те :Що щеш в този сайт?Ние не обичаме предателите,блюдолизците и чуждопоклонниците.Поне за мен това важи с пълна сила.Имах друго мнение за теб.Силно се надявам,да си се пошегувал с това си изказване.
46
blag009
Един мой приятел ми казваше...
2008-12-03 21:12:12
Един мой приятел в ГЕРБ ми казваше следното: "За какво ни е опозиция щом си имаме ... Блаже"! Как мислиш г-н БЪЛГАРИН, ШЪ устискате ли ? Така че ЗНАМ да питам и ПИТАМ ! Все пак очаквам отговор на въпросите ми! ШЪ те открехна, че съм поклоник на хора като Киряк Стефчова, и ВИНАГИ се вслушвам в думите на хора като Мунча от "Под игото" ! Другото е от лукАвия!Кибик Блаже
45
българин
хм
2008-12-03 19:15:26
Виждам, че Блаже е започнал по-добре да пише. Това ме радва. Надявам се, че ще запази този стил и даже ще го усъвършенства. Не е важно какво ти е образОванието, а важно е какво ти е сърцето, а аз мисля, че след всички тия мои упреци, щом не се разгневи, значи има добро сърце. А хората с добри сърца са членове на НДСВ. Блаже, вече съм поръчал членската ти карта - не се майтапя. От теб зависи кога ще си я вземеш.
44
blag009
Драга Паола
2008-12-03 18:22:08
Драга Паола, Вашето предупреждение ме ласкае. Но все пак вижте моя коментар №6 и въпросите които съм задал. Както виждате, те първа ми отговарят ! Уверявам Ви, че въпреки "булевардното" ми образуване няко неща ги вденвам, не по-лошо от който и да е ! Кибик Блаже
43
Паола Недялкова
До всички
2008-12-03 16:58:40
Е,вече ще стане много интересно,щом се включи и тежката артилерия!Да внимава Блажето.
42
blag009
До г-н Каролев
2008-12-03 16:14:15
Г-н Каролев, явно има някакво недоразумение. Уверявам Ве , че с г-н Арсов сме се срещали на живо.Ако сте си дали труда да прочетете какво съм писал, ШЪ видите почти цялата ми автобиография + името ми ! Никога не съм се крил зад някаква анонимност ! Както чета Вашата първа точка, ВЪПРОСИТЕ ми растат ? Каква е тази жена, какъв е тоя имот и т.н.Колкото до втора точка за Топлофикацията , като редови гражданин и бивш бачкатор в нея , заявявам ТВЪРДО :"За мен това положение в ТОПЛОФИКАЦИЯТА е ПОЗОР за държавата и общината? Това показва ПЪЛНИЯТ гнилоч на всички ДЪРЖАВНИ и ОБЩИНСКИ институции довели до ИЗКУСТВЕН фалит , на една общинска фирма(има да прибира 250 млн.лв. иии да няма ... 80 млн. да плати горивото? ПЪЛЕН АБСУРД???) ИЗПЪЛНЯВАЩА преди всичко социална дейност"! Още през 1990 г. предложех да бъдеме към Социалното министерство не към ЕНЕРГЕТИКАТА, питайте хората от ТОПЛОФИКАЦИЯТА за мен ! Но г-н Каролев , Вие самия казвате от ЕДНА ГОДИНА , а за останалите 18 год. , КОЙ ОТГОВАРЯ , пак ли бат Бойко ? Кибик Блаже
41
българин
Как така
2008-12-03 15:47:17
Как така "кемта я прибра"? Какво значи това. Обяснете го по-обстойно, че ми се вижда интересно.
40
Кирил Арсов
до blag009
2008-12-03 14:57:37
Блаже, аз ти бях отговорил за Електротранспорт. Тя е общинска фирма. Това е фирмата, която глътна "Трамкар". При това гълтане изпадна земя за 50 млн. лева и кмета я прибра.
39
Кирил Арсов
до Владо Каролев
2008-12-03 14:54:43
Благодаря ти за подкрепата! Блаже Кибика, както се подписва нашият гербаджия, се опитва да ме изяде с парцалите, но на края ще дойде при нас. Вижда ми се разумен човек, въпреки стила си на писане.
38
наблюдател
до автора
2008-12-03 14:44:53
За пръв път съм в сайта Ви Радвам се да прочета разобличителни думи и факти за ГЕРБ и ББ. Жалко , че медиите се изгражда друг образ на ББ и ГЕРБ и има много наивници повярвали в тях. От моите контакти с общинските ръководства и Гербаджии съм се убедил в тяхната корумпираност , наглост , безпардонност и лицемерие.Тази партия е на ченгета и те чрез ченгеджийските методи маниполират обществото. Авторе на сайта пополяризирай истините за ББ и ГЕРБ ! Дано слепите прогледнат!
37
Vladimir Karolev
DO BLAG009
2008-12-03 14:26:53
Blag009 e o4evidno fan na GERB i Boiko Borisov i v tova losho nqma. Loshoto e 4e zadava vyprosi anonimno i se pravi 4e ne razbira otgovorite 1. Da, Elektrotransport e obstinska firma i kmeta borisov i gerb imat mnozinstvo ot pove4e ot godina i nishto ne sa napravili za da se podobri upravlenieto na tazi firma. Naprotiv, neprekysnato se uveli4avat subsidiite za tai firma. Reshenieto obshtinata da kupo po nqkakava izmislena zena bivsh imot na bivshata obsjtinska firma, kojqto po predlozenie na Gerb po rano tazi gidna se vlq v Elektrotransport e pylna glupost. 2, Po otnoshenie na temata Toplofikaziq Sofia komentara mi za povedenieto na kmeta Borisov mi e "Na kriva raketa kosmosa e pre4i" . Kak ne se oplakvat ot dyrzavata sostvenizite na Toplofikaziq Varna i Plovdiv, a samo G-n Borisov i g-n Kova4ki? Ami zashtoto Borisov i Kova4ki sa nekompetentni i ne znaqt kakvo da pravqt dokato EVN (plovdiv) i Dalkia (Varna) sa druga bira kakto se kazva. Izvinqvam se 4e pisha na latiniza no v momenta ne sym v Bulgaria Pozdravi Vladimir Karolev
36
blag009
Сори брато БЪЛГАРИН
2008-12-03 11:57:37
Сори брато БЪЛГАРИН, не става ! Защото ако наистина НАПУСНА сайта на г-н Съветника, без да ме е помолил за ТОВА, шъ покаже твоето не адекватно поведение. Все пак съм огняр, и само един малоКУЛТУРЕН псевдоинтелектуалец може да се заяде.Пак ти казвам "Това че пикаеш на шумка , не значи че правиш секс"!!! Не обиждам грубо твоят вожд и твоята партия, пък и не това ми е целта. Така че ... БЪЛГАРИН не търси под вола теле , и НЕ ми слагай "расиски изрази" които не съм казвал!!!! Имам въпроси към г-н Съветника и си питам, че на някои не ми отговаря, за мен и ТОВА е отговор. Например г-н Съветника не ми е отговорил конкретно на въпроса "Чия собственост е Електротранспорт"(общивска, държавна или частна)? Все пак говориме за дестки милионни левове, и ТАКА и не разбрах КОЙ е собственика на "Електротранспорт"? Кибик Блаже
35
българин
Чалъм
2008-12-02 23:32:51
Много чалъми съм видял през живота си, но най ме дразни така наречения "Прави се на глупак, за да не разберат, че наистина си". Явно е масово явление напоследък. Да вземем Бойко Борисов с ролята му на мутра. Защо играе мутра?! Ами мутрите са прости и като играеш такъв образ ти е простено, ако сгавиш, а и бързо се оправдаваш. Ако обаче играеш Цар или Политик и сгрешиш - дупе да ти е яко.
Та така и нашия по-прост другар Блаже, го играе на "човек от народо" и се опитва да пише "по-странно", за да не му лъсне невероятната простотия, която носи со себе си. Инак кой би си оратил со простак като нйега? Епа никой. Блаже, моля те най-учтиво: Отивай другаде да блаженстваш. Тая лъжица не е за твоята огнярска уста.
Извинявам се, че престъпих нормите и написах толкоз дълъг коментар.
34
Кирил Арсов
до всички
2008-12-02 22:19:24
Темата за чалъмите на ГЕРБ явно е взривоопасна. Мисля си, дали не трябваше да си замълча по нея, както направиха огромната част от журналистите? Така хем аз нямаше да си имам главоболия, хем вие нямаше да се хващате за гушите
33
Паола Недялкова
До blag009
2008-12-02 20:27:55
Драги ми Блаже,може и да си прав.Виждам,че си начетен,ама не прави кефа на тези,които не заслужават.
32
blag009
Драга Паола
2008-12-02 20:06:12
Драга Паола, случайно да СЪМ излъгал нещо тук за ... АЗЪ-БЛАЖЕ ? Но гарантирам Ви едно , в живота ми е писнало от такива НАТЕГАЧИ като г-н БЪЛГАРИН ! Както казва народа "На умряла МИШКА нож вадят"! Никога не съм се надценявал, знам си блатото, нямам претенции за другО. Но, явно на г-н БЪЛГАРИН му се изплъзва нещо елементарно, че политиката е нещо много по- льошо от "торта", Вапцаров Го е казал: "Живот ли бе да го опишеш, разровиш ли ГО МИРИШЕ...Живот без маска и грим, озъбено свирепо куче"! Дали съм обиден, има си хас! Тук НЯКОЙ си обижда и се крие зад анонимноста СИ , и да ми ока колко е умен. Гарантирам Ви едно, в пряка дискусия такива като г-н БЪЛГАРИН , ще мълчат като "Тия от Оряхово"! Винаги в границите на малко "жлъч" като, "г-н Борисов председател на НДСВ и т.н." , съм водил разговорите. Все пак за мен е достатъчно да прочета 4-5 писания, когато СИ в лек афект и ... "шапката" ти е скроена. Ама не пиша "убаво" ... има си хас, все пак съм ОГНЯР , не машинописка и окам като чучка :"Блаже писааатееел , не читааатееел "! Кибик Блаже
31
Паола Недялкова
До blag009
2008-12-02 19:21:59
Драги ми Блаже,какви са тези приказки?Моля те,не ми разваляй мнението за теб.
30
blag009
Пази боже, сляпо да прогледне!
2008-12-02 18:43:50
Г-н БЪЛГАРИН , политиците се броят на изборите! Ще поживееме и ще видиме къде ШЪ е най-ГУЛЕМИЯТ слагач на чипове, гусин Борисов - Симеон ! Гуд бай умнико, освен хули и обиди, не видях нищо от ВАШЕТО образувание? Нещо взех да се ядосвам и ... у наше село на такива като ТЕБ им окат: "Яре , у лево, къде се муаш като мителяво ЯРЕ в стадото"! Кибик Блаже
29
Паола Недялкова
До градинката
2008-12-02 18:33:18
Благодаря на градинката за информацията.Със сигурност ще проверя.
28
градинката
До Паола
2008-12-02 16:00:41
Градинката на пл."Велчова завера" е и паметник на културата. Не вярвам г-н Прошков да е замесен с даване на разрешение, защото тя се стопанисва от Столична община, и затова ако е дадена за нещо, това е станало само с договор между ББ и търговеца , а разрешението за вероятни строителни дейности го дава само дългата му ръка- арх. Диков Паола, абе там в Лзенец май се подвизаваха някакви неправителствени организации за защита на парковете! Питайте ги и тях, но ви съветвам да пуснете едно запитване до г-н Прошков по Закона за достъп до обществена информация и от отговора му ще ви стане ясен замисъла и набърканите лица.
27
българин
до г-н Арсов
2008-12-01 13:54:48
Г-н Арсов,
Моля Ви най-учтиво да вземете мерки срещу писането на супер големи и то неграмотно написани коментари. Те понижават нивота на сайте Ви. Освен това един коментар не трябва да е по-голям от коментирания текст или нещо бъркам? Ако някой иска да се прави на философ, въпреки, че има килийно образование /даже Магнаурската щкола не е успял да завърши/, нека си направи блог и да си ръси бисери, колкото си ще.
26
blag009
Скъпа Паола
2008-12-01 13:46:15
Скъпа Паола, ДРЕВНИТЕ гърци са казали: "Никога не можеш да влезнеш в реката ДВА пъти "! Против съм думата ГРОБ, защото такива като мен , по-простите си окаме "Уауууу, а досега НА къде ме тикаха ТИЯ"? Прав е Сталин, "Нема чувек, нема проблем"! Така чееее акъл от Блаже "Не плювай срещу вятъра"! Така, че скъпа Паола права си процентите няма да са СЪЩИТЕ, играчите след следващите ИЗБОРИ няма да са същите и т.н. Нищо , няма да е СЪЩОТО ! Кибик Блаже
25
blag009
Бях Ви писал, но нещо не ...
2008-12-01 13:35:41
Бях Ви писал, но нещо не си намирам писането Блажево. Накратко: Г-Н Съветник, пак Ви питам, Електротранспорт чия собственост е, общинска или частна ? До г-т БАЛГАРИН, ако един Гл.Секретар е "идиот", то какви са ТИЯ които са го назначили ? Колкото до ДАНС, това не ли е Държавна Агенция Национална Сигурност ? Ако е СЪЩАТА , досега да е хванала и разобличила поне един ШПИОНИН ? Да и хванала и разобличила поне някоя МУТРА , абе да е хванала и разобличила поне един ... ФУТБОЛЕН съдия ? Басииии , супер АГЕНЦИЯ, е ... нема за оти! Тук уважаваният от НАС г-н Арсов беше открил една тема " ОПРОСТАЧАВАНЕТО НА ПОЛИТИЧЕСКОТО ГОВОРЕНЕ НЕ ЗАПОЧВА ОТ ДНЕС Публикувано на 2008-11-21 11:04:30 от Кирил Арсов", ако поне малко уважавете г-н Арсов, стига с тоя чалга-риторика и балканска политика , яяя момче от "ТОРТА" не моеш да ме впечатлиш...шапиш за кво иде реч ... драги БЪЛГАРИН ! Понеже сте като щраусите г-н БЪЛГАРИН, шъ Ви дам нещо за размисъл "Намирате ли за ПОЗОРНО факта, че ТОПЛОФИКАЦИЯ има да взима 250 млн.лв за извършена услуга, има да дава 80 млн.лв и е пред фалит, ЗАЩОТО ДЪРЖАВАТА НЕ СЪЗДАВА УСЛОВИЕ ЗА НОРМАЛНА РАБОТА НА ЕДНА ОБЩИНСКА ВСЕ ОЩЕ ФИРМА"??? Това дори и ТОП ИДИОТИЕ не могат да ГО направат? За мен това е ГНИЛОЧ , на всички сфери на ДЪРЖАВНИЯТ АПАРАТ? И за това е виновен бат Бойко ? Мерси БЪЛГАРИН, стой си в чужбина и не ти трябва да припарваш при нас ТОП ИДИОТИТЕ !!! Кибик Блаже
24
гласувал за ГЕРБ
срещу цифрите
2008-12-01 11:02:00
не се говори,но те са старо издание. Аз със сигурност няма да гласувам повече за ГЕРБ. Явно докото е охранявал покойния Живков господин кмета е запомнил крилатия му виц"ЩЕ ОПРАВЯ бЪЛГАРИЯ ЗА ЕДНА НОЩ, КАК ПОПИТАЛ СЛУШАТЕЛЯ "ще обявя пълна приватизация, ана сутринта -пълна национализация" Пази боже от добри ученици! Разочарованието ми от ГЕРБ Е ОГРОМНО. Следващата стъпка на кмета сигурно е червения му билет!
23
Паола Недялкова
До blag009
2008-12-01 09:03:56
Драги ми Блаже!Както вече си разбрал,дистанционно ми стана изключително симпатичен.Затова ще оставя коментара ти без отговор.Имам какво да кажа,но не искам да хвърчат искри в този хубав сайт.Само едно ще си позволя да ти река-тези проценти за ГРОБ няма да са същите на следващите избори.Тази партия вече е с по-нисък рейтинг от БСП.Това какво ти говори ,Блаже.Ще ти кажа на мен какво ми говори-твоят любим Бойко се СРИВА.
22
българин
Егати
2008-11-30 21:58:40
Егати! И този изрод е бил главен секретар на МВР?! Представете си какви ги е вършил на тази длъжност. Може би не случайно е знаел кой от мафиотите ще бъде следващия убит. Това го оставям за размисъл на вас хората и на ДАНС.
Бог да ни пази от ГРОБ!
21
Кирил Арсов
до blag009
2008-11-30 20:55:32
Блаже, Ако имотът се продаде на пазара, Електротранспорт ще получи 50 млн. лв. ГЕРБ реши да им го вземе срещу 20 млн. лв. и с това ги ощети. Сега няма да могат да купят тролеи. Ето това казах. Тези 20 млн. са данъчната оценка, а не пари, взети от данъци. Поздрави!
20
blag009
Все пак и ...
2008-11-30 19:52:26
Все пак и ... НЕ отговарянето на въпросите е вид ОТГОВОР ! До колкото знам мюсолманите се молят пен пъти не десет.Попитах Ви Първо "Електротранспорта" чия собственост е ? Второ от 50 млн.лв, наистина ли 20 млн.лв. отиват за данъци? Все пак , ако Кмета не знае , приема се че е УКОРНО. Но когато един гражданин Ви пита Вас , и Вие не отговаряте ... правете си извода САМ ! Когато не знам, обичам да питам г-н Съветник ! Попитах Ви може ли да публикувате ПРЕПОДПИСАНИЯТ договор? Мдааа май не само в България си питаме и не ни отговарят. Благодаря Ви г-н Съветник . До Паола, мила г-жо/г-це, уважаваният от НАС г-н Съветник, беше отворил една тема с заглавие : "ОПРОСТАЧАВАНЕТО НА ПОЛИТИЧЕСКОТО ГОВОРЕНЕ НЕ ЗАПОЧВА ОТ ДНЕС", ако г-жо/г-це Вашета забележка че това е партия ГРОБ, моля Ви не се присъединявайте към ЧАЛГА-ПОЛИТИКАТА, ЧАЛГА-ГОВОРЕНЕТО !!! Грозно е , това да излиза от устата на една дама ! Все пак за ГЕРБ на евроизборите гласуваха 420 000 души, за НДСВ 121 400 души. За местните избори за София Избори за кмет [редактиране] * Антония Първанова - НДСВ, 2,55% * Печели Бойко Борисов - ГЕРБ, 53,43% Избори за общински съвет [редактиране] * 61 * ГЕРБ, 46,38%, 33 мандата * БСП, 16,47%, 12 мандата * "Алианс за София" (ДСБ и СДС), 15,67%, 11 мандата * „Атака“, 4,78%, 3 мандата * НДСВ, 2,19%, 2 мандата.Както виждате, поне не обиждайте своите СЪГРАЖДАНИ ! Кибик Блаже
19
Паола Недялкова
До гражданин на София
2008-11-30 18:51:17
Нямам нищо против ,гробарю!
18
Владо
До Паола Недялкова
2008-11-30 18:49:19
Много интересно звучи това ново име.Как никой до сега не се е сетил?Наистина е актоално и софянци са като роби на общината.
17
гражданин на София
до г-жа Недялкова
2008-11-30 18:49:16
поздравления госпожо! По добро попадения едва ли може да има! Логично и много добре обосновано. Звучи страшно като абривиатура, но изключително точно като тълкование. Освен да Ви поздравя не ми остава нищо друго - занапред когато се засечем в този отличен сайт да се поздравяваме с "здравей гробарко" Моите уважения за острия Ви но точен език!
16
Паола Недялкова
До гражданин на София
2008-11-30 18:39:22
Не,не грешите,гражданино Софиянец!Ще поясня:ГРОБ-ГРАЖДАНИ РОБИ В ОБЩИНАТА НА БОЙКО.Много е сполучливо новото име на тази измислена партия.Самата истина е ,че ние сме роби на СО.Не стига,че работим ,плащаме данъци,такса смет.На финала,вместо да ни е почистено,ние се хлъзгаме по някакви ледове,трошим си колите по дупките,спъваме се в тъмницата,защото улично осветление няма,чупим си костите - я ръце,я крака,я таз.Газим в киша и кал,тротоари на практика няма.Едно време поне са давали храна на робите,а сега и това няма.Ето защо смятам,че новата абревиатура е много актуална и доста по-точна от старата.
15
гражданин на София
г-жо Недялкова
2008-11-30 18:17:03
следя с интерес Вашите включвания и съм сигурен ,че използваната абривиатура не е случайна! Трета и четвърта бусва явно определя чия е София, но се зАтруднявам с първите две!Идва ми нещо наум, но дано и вие не мислите същото защото ще е жалко за всички нас?Подсказвам нещо като окови или геша?
14
Паола Недялкова
До Боряна
2008-11-30 18:04:55
Много сте права Боряна,що се касае синдикалната,по-скоро псевдо- синдикалната дейност на някои общински съветници от ГРОБ /не ви ли звучи по-добре от ГЕРБ и е доста по-истинско/.Нямате представа за какви хора обаче става въпрос.Позволиха си да обърнат синдикатите в бащиния,същото важи и за СО.
13
Паола Недялкова
До г-н Арсов
2008-11-30 17:59:45
Много Ви благодаря,г-н Арсов!Ще се погрижа за тази информация.
12
Кирил Арсов
до Паола
2008-11-30 17:02:02
Градинката е нещо много конкретно. Изисква проверка на място и в районната администрация. Може да се наложи и проверка в ДАГ. Нека хората, за които казваш че са готови за протести, проверят и тогава ще вземем решение.
11
паола
до г-н Арсов
2008-11-30 13:25:15
Г-н Арсов,моля Ви да ми отговорите и на другото питане за градинката в Лозенец.
10
Боряна
за синдикатите
2008-11-29 21:34:31
Знаем, че синдикатите би трябвало да защитават трудовите права на работещите, но явно някои общински съветници от ГЕРБ, които съвместяват и синдикалнита и общинската/ незнайно как точно и по кои правила/ използват горките транспортни работещи за личностни изяви и облаги.........
9
Боряна
Чалъмът и законът
2008-11-29 21:22:55
Явно ББ много добре плаща на юристите, които го съветват какъв чалъм да прилага при заобикаляне на закона, но за съжаление може би е пропуснал да поиска съвет за кого ще бъдат лошите последствия и отговорността, а когато си полагаш подписа носиш огрооооооооооооомна отговорност и то не само административна и наказателна, но още по- лошо МОРАЛНА!Сега трябва да отговаря за действията си и дано съвестта му да е чиста!
8
Кирил Арсов
до blag009
2008-11-29 20:34:02
Ако само ти не разбираш, нямаше да е проблем. Не разбира и кмета. Той ни убеждава, че е дал съгласие за строеж на мюсюлманско училище, но завалията не знае, че такова училище върви в комплект с джамия. Нали ходжите в нея водят практическите занятия със студентите, а и коранът ги задължава да се молят по десетина пъти на ден. Нали не си представяш, че десет пъти ще тичат до Халите. За 50-те милиона няма какво да ти обяснявам. Неграмотна гербаджийска история!
7
Кирил Арсов
до Паола Недялкова
2008-11-29 20:27:55
Да, това е Катето Йорданова. Първите дни в СОС наистина беше много нахакана, но вече не е. Мека е като памук. Каквото и кажат, гласува. Сега гласува и решението, с коета се ощетява транспорта. Ега ти синдиката! Ние, от НДСВ, останахме сами в борбата за защита на шофъорите.
6
blag009
Бихте ли пояснили г-н Съветник!
2008-11-29 19:17:43
Бихте ли пояснили по-подробно г-н Съветник! За първият чалъм:-Първо, последно ... ДЖАМИЯ ли ще се прави или ДУХОВНО у-ще ? Второ-Колко политически групи има в СОС, и как са групирани по партии? Трето- Явно това е един успешен чалъм,поздравето Кмета от мен!За вторият чалъм - Първо , търг.д-во "Електротранспорт" - общинско или частно д-во е ?Чалъма, за изпълнение на бюджето, от Вашето писане ми е ясен горе-долу - е па чалъм си е ! Второ-Израза "Ще пострада само градският транспорт, защото вместо пазарните 50 млн. лева, ще получи данъчните, около 20 млн.", да го разбирам ли че от тия 50 млн.лв., 20 млн. отиват за данъци? Ако е така, надувайте сирената по-високо! Не видях "тратият заек"?При третият чалъм-Чита и леко се усмихвам , защото ЧАК сега , при преподписване на договора, можете да ловите бат Бойко за гушата. В интерес на истината...дайте сайт или публикувайте самият договор! Предполагам, че ще ми отговорите на моите въпроси г-н Съветник! Кибик Блаже
5
Паола Недялкова
До г-н Арсов
2008-11-29 12:50:46
Извинете ме,че пак се включвам и то не по темата,но се появи един проблем в моята община.Току що ми се обадиха притеснени жители на "Лозенец" и ме информираха,че градинката при Семинарията май вече няма да бъде градинка,а нещо ще се застрои.Възможно ли е да проверите какво става и как кмета на Лозенец Прошко Прошков,който между другото НДСВ подкрепи на изборите и той спечели,си позволява да дава разрешение за строителство на каквото и да било върху общински терен,който освен това е и градинка?Положението наистина е трагично,защото вече са изрязали съществуващите люлки,пързалки и пейки.Хората са категорични,че ще направят подписка с искане за оставката на Прошков,ако не се спре това безумие.Г-н Арсов,но аз все си мисля,че това не може да се случи без знанието на великия вожд ББ,нали?Много Ви моля,проверете тази информация,защото хората са озверели и няма да позволят върху детската площадка да се издигат кръчми,блокове ,бензиностанции или каквото там са намислили да си построят разни недоносени кметчета.
4
Паола Недялкова
До г-н Арсов
2008-11-29 12:39:27
Г-н Арсов,не ми казвайте,че тази общинска съветничка се казва Екатерина Йорданова!Да Ви кажа някои неща за нея.По професия тя е стюардеса и синдикалист от КНСБ.Като такава ,наистина направи доста неща за стюардесите,но само докато авиокомпания "България ЕР" беше държавна.След като стана частна,тя вече не вирееше и заряза хората си,за съжаление.Когато стана общинска съветничка доста се изявяваше,но явно Борко и е насвил сърмите,та тя вече не се изказва неподготвена.Все пак тя беше честен човек,докато летеше,сега вече не знам.Явно властта влияе зле на някои хора,които не могат добре да я ползват,не знаят как.
3
Кирил Арсов
до Паола
2008-11-28 18:01:34
Вече се чуха гласове за ДАНС, но явно още се премисля. По третия чалъм е интересна позицията на една съветничка от ГЕРБ, която всъщност е шеф на транспортния синдикат към КНСБ. Може да се каже, че тя приложи четвърти чалъм. Направи изказване, че ще подкрепи транспорта, защото обича хората от бранша и после гласува решението, което ощетява транспорта. Смях в залата Синдикалист, избран с партийна листа, става партиец.
2
Паола Недялкова
До г-н Арсов
2008-11-28 14:17:22
Г-н Арсов,сайтът Ви става все по-интересен и по-интересен!Смятам,че е редно някой да каже на Борко Сборисов и блюдолизците му,как се казва сайта Ви,за да се вразумят,прочитайки някои пиперливи истини за себе си.По първия чалъм на ББ-наложително е този човечец да получи трибуна,извън СО и там да си плещи глупостите.Само че,ако няма камери,нали Ви е ясно,че няма да дрънка врели - некипели,да забаламосва заблудените избиратели със сладки приказки на Шехеразада от хиляда и една нощи,да се оправдава с меден гласец,загорски,че правителството е виновно за всички неволи на българина.Ама,чудя се аз,защо не го освиркахте,когато плещеше тези небивалици?Или ще кажете-това не е демократично,не е по европейски. За третия чалъм - естествено,че иска да удължи договора до 2009 г.,за да не бъде по това време в кметството,когато цялата сделка ще се разсмърди.Та нали ТО се готви да става премиер?При това положение,г-н Арсов,е ли е възможно да се сезира ДАНС за тези му подмолни и задкулисни игрички?
1
Тихомир Желязков
ГЕРБ и закона
2008-11-28 13:37:51
Питам се дали така се канят да управляват страната? Очертава се голям екшън.
Прати своя коментар:
 
Напиши кода отгоре:
От:
Заглавие:
Текст:

Книги и публикации